Contact
Mocht het zo zijn dat je bijvoorbeeld een product kapot hebt ontvangen of heb je andere op- of aanmerkingen op onze service, dan horen wij het graag! Door jouw feedback kunnen wij ons blijven verbeteren en je de beste service blijven bieden. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag en vrijdag van 09:00 tot 12:00. Contact ons via:
E-mail: [email protected]
Op werkdagen kun je binnen 3 uren een reactie van ons verwachten.
Levertijd & verzendkosten
Wij leveren doorgaans alle artikelen uit voorraad, waardoor bestellingen die vóór 17:00 worden gedaan, de volgende werkdag in huis zijn! Indien jouw bestelde artikelen niet op voorraad zijn, wordt er een levertijd bij het product vermeld en bezorgen we zo spoedig mogelijk.
Jouw bestelling bij Sweet Living Shop wordt altijd per pakketpost verzonden. Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je via de mail een Track & Trace nummer. Met dit nummer kun je zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject en hoe laat jouw pakket bezorgd wordt.
De bezorging is binnen Nederland en België volledig gratis. Voor verzending naar overige landen raden wij je aan om even contact op te nemen met de klantenservice.
Plaats je een bestelling met voorradige- én niet voorradige artikelen?
Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige- én niet voorradige artikelen, dan kunnen we de artikelen die we wél op voorraad hebben alvast naar je versturen. Bij bestellingen boven de €100,- is dit op onze kosten.
Retourneren
Bij Sweet Living Shop kun je retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Om een retourzending aan te melden neem je contact op met de klantenservice via [email protected].
De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je kunt zelf bepalen met welke verzendpartij je jouw order retour wilt sturen.
Sweet Living Shop is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Bewaar daarom altijd goed het verzendbewijs met traceercode.
Terugbetaling
Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan komt de betalingsverplichting te vervallen.
Doorgaans heb je het aankoopbedrag binnen een week, na ontvangst van je retour, weer terug op je rekening.